close

 

【冰】者,【寒】也!
凡入此室者,請先作好"禦寒"之準備,
若不小心著涼受凍,本版主恕不負責。

去廈門出差的前一天晚上,跟小宇有個小小的爭執。
(詳見 前一篇【不懂我】)

倆人就這樣拗著...

等我剛到廈門一下飛機就收到她發來的簡訊:
提醒我要凡事小心...等,語氣盡是溫柔體貼。

等氣消了後仔細想想,自己也有錯,便打了通國際電話給她:

HANK:妳有沒有想我啊??

小宇:有啊!

HANK:但是我並沒有"很"想妳耶~

小宇:沒關係呀!

HANK:其實我是"非常"想妳啦!!!

語畢,倆人就各自在電話那頭笑了起來。

看來這段感情考驗,似乎又有驚無險地過了一關...

 

 


inside of my guitar


Artist:The Bellamy Brothers

Now, there's a place i want to show you
And don't you know it's not too far
And there's a place i want to know you
Inside of my guitar

In my guitar there is a garden
Where rainbows bloom and shine like stars
If you say no, i beg your pardon
Come inside of my guitar

I'll make you laugh
And make you sing
And we can play among the stars
And we'll make love and dance beneath the strings
Inside of my guitar

Now, there's a feeling that i'm after
So please don't think my love's bizarre
But i hear music, girl, and laughter
Inside of my guitar

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網

~本發表並非做為商業利益上之用途!!
如有侵權,請善意告 知,定將隨即刪除,感謝您!!~

arrow
arrow
    全站熱搜

    hank580520 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()