突然發現在Body Balance25套之中有不少雋永耐聽的好歌!!
例如之前介紹過的『My Immortal 』(點此連結)

每每上Body Balance課程時,
我會藉由動作變化不斷挑戰自己身體的極限,
來跟自己的身體對話,
因此也更瞭解自己體能上的優缺強劣!!

當Body Balance25套進行到這首歌曲時,已經漸近尾聲。
躺在軟墊上作緩和休息時,
這首歌會讓我腦海中浮現出一個畫面:
在一片綠草如茵、綠意盎然的原野上,
慵懶地倘佯在草地上,
頭頂上是蔚藍的天空與潔白的柔雲,
迎面來的是不斷輕拂著的涼爽微風,
整個身子變得好輕好輕~
惱人思緒趕得老遠老遠~


Life For Rent
I haven't ever really found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologize that once again I'm not in love
But it's not as if I mind that your heart aren't exactly breaking

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cause nothing I have is truly mine

I've always thought that I would love to live by the sea
To travel the world alone and live my life more simply
I have no idea what's happened to that dream
Cause there's really nothing left here to stop me

It's just a thought, only a thought

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cause nothing I have is truly mine

While my heart is a shield and I won't let it down
While I am so afraid to fail so I won't even try
Well how can I say I'm alive

If my life is for rent...

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網


漂泊的心
我從未真正找到一個家
從未長久停駐某地流連不去
很抱歉 對你 我還是沒有愛的牽絆
但並不代表我在乎你的心是否崩毀
我有個想法 小小的想法

複歌:
如果我的生命注定漂泊 也不願用金錢交換安定
我該擁有的 只有這麼多 而我擁有的 不真正屬於我
我一直以為自己喜歡住海邊 一個人環遊世界
生活的簡簡單單 搞不清楚夢想哪裡出了錯
因為這裡根本沒有停住腳步的原因
我有個想法 小小的想法

複歌
我的心強烈地防衛著 不容攻破
失敗的恐懼 讓我怯於嘗試
果真如此 我還是活著嗎


~摘自yahoo奇摩知識+~

~本發表並非做為商業利益上之用途!!
如有侵權,請善意告知,定將隨即刪除,感謝您!!~

arrow
arrow
    全站熱搜

    hank580520 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()